Pentru detalii privind livrarea produselor va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

TRANSPORT

Produsele noastre se execută la comandă conform preferințelor clienților, In cazul in care produsul ales de client nu este disponibil in stoc, termenul de livrare va fi comunicat telefonic de catre un reprezentant al firmei noastre.

Toate produsele noastre vor fi expediate cu cea mai mare grijă prin intermediul Cargus. Transportul durează în medie 1-2 zile lucrătoare.

 Mai mult detali despre Transport

  • Prețul pentru expedierea comenzii depinde de dimensiunea coletului și de greutatea acestuia ,                                                                                                  
  • Fiecare client are posibilitatea de a urmări coletul său pe pagina firmei de curierat. Numărul coletului se află în mesajul de e-mail cu conformarea transmiterii coletului curierului.
  • Nu există posibilitatea ridicării personale a bunurilor comandate.
  • Dacă alegi opțiunea de plată „numerar la livrare”, te rugăm să pregătești suma calculată.


POLITICA DE RETUR

I. Retur în 14 zile calendaristice: Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe site-ul FIVO.ro au posibilitatea sa se retraga din contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primire.

Pasul 1. Alegeti una dintre doua variante

1. Trimitând o înștiințare la adresa de e-mail contact@fivo.ro privind solicitarea de retur.

2. Luând legătura cu un agent FIVO din departamentul de retur produse la numărul de telefon 0799676666,.



Pasul 2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi

Este obligatoriu sa trimiti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului. Retragerea ta din contract va fi posibila doar daca se respecta termenul de 30 zile de livrare de la notificarea de retragere. Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii.

Produsul returnat trebuie să îndeplinească următoarele condiții pentru a fi returnat:

  • Să nu fie deteriorat;
  • Să nu conțină urme de utilizare (lovituri, zgârieturi, pete, etc.);
  • Să nu fi suportat șocuri electrice cauzate de o pană de curent sau prin contactul cu lichide;
  • Să fie împachetat corespunzător în cutia originală a acestuia, nedeteriorată, cu toate accesoriile primite și etichetele întacte;
  • Să aibă asupra sa toate documentele cu care a fost expeditat (factura, certificatul de garanție, certificatul de conformitate, manualul de folosire, etc.);

La predarea coletului către curier, asigură-te că numărul comenzii la care faci retur este notat pe colet sau pe awb.

 

Pasul 3. Iti restituim banii

Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificarii de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi.  este obligatoriu sa fie completata si optiunea pentru modalitatea de transfer. In cazul in care se cere rambursarea sumei intr-un cont bancar, va rugam sa mentionati IBAN-ul, precum si Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti.

ATENȚIE!

Nu pot fi returnate următoarele categorii de produse conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014:

  • Produsele care prezintă modificări fizice (ciobiri, zgârieturi, lovituri, daune, pete, șocuri);
  • Produsele aduse pe comenzi speciale;
  • Produsele cosmetice, cele de îngrijire personală, igiena casei sau personală, accesorii medicale desigilate (aparate de epilat, periuțe de dinți, ață dentară, aparate de ras și altele);
  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă care au fost desigilate de câtre consumător;
  • Produsele care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, înseparabil amestecate cu alte elemente;
  • Produsele consumabile, care prin natura lor, odată desigilate nu pot fi revândute sub nici o formă;

A se lua în considerare următoarele:

  • Dacă produsul returnat a benificiat de transport gratuit la livrare, clientul va suporta și costul transportului înițial (cel de tur și retur);
  • Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat. Sau, în cazul în care acesta este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
  • Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face împosibilă vânzarea produsului ca și unul nou, duce automat la aplicarea procedurii de returnare supusă unor taxe de re-aducere a produselor la starea în care au fost livrate.
  • Diminuarea se aplică între 10% și 90% din valoarea înițială a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicată câtre client la recepționarea produselor modificate.
  • Produsele se vor returna în maxim 5 zile calendaristice de la primirea confirmării.


NOTĂ:
După ce verificăm conformitatea produsului și ne asigurăm că totul este în regulă, un agent FIVO din departamentul de retur produse vă va contacta pentru a confirma returul dvs. și a stabili datele de livrare pentru returul produsului și contul în care doriți să vă facem plata.

Suma de bani se rambursează în termen de maxim 14 zile din momentul primirii produsului returnat, prin transfer bancar în contul transmis de câtre cumpărător prin e-mail sau telefon.

Nota: depune permanent eforturi pentru a pastra acuratetea informatiilor din aceasta pagina. Uneori acestea pot contine inadvertente: pozele produsului sunt cu caracter informativ, descrierea si specificatiile tehnice pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori.